Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
gifki na deserek

gifki na deserek

Kilka grifów


 


 



 



 



 



 






Kilka griwków


 



 



 



 



 


 







 







:)


w kilku jezykach:


albański - Te dua
arabski - Ohiboka
bułgarski - Obiczam te
chiński - Wo ai ni
czeski - Miluji te
duński - Jeg elsker dig
esperanto - Mi amas vin
estoński - Mina armastan sind
filipiński - Mahal ka ta
fiński - Minä rakastan sinua
francuski - Je t´aime
grecki - S´agapo
hiszpański - Te quiero
holenderski - Ik houd van jou
islandzki - Eg elska thig
irlandzki - Taim i' ngra leat
japoński - Watakushi wa anata o aishinasu
łaciński - Te amo lub Vos amo
niemiecki - Ich liebe dich
portugalski - Te amo
polski - kocham Cie
rosyjski - Ja ljublju tiebja
rumuński - Te jubesc
serbski - Volim te
suahili - Nakupenda wewe
szwedzki - Jag älskar dig
turecki - Seni seviyorum
węgierski - Szeretlek
włoski - Ti amo





Sloneczko na poprawe humorku :)





Nudzi mi sie !!!!!!

Obiecuje...


Widze ksiezyc i dwie male gwiazdki.
Jedna spadla. Zyczenie? O lepsze jutro.
Nie bede udawac aniola, bo po co?
Konczy sie nasza krotka wedrowka.
Pojdziemy kazdy w swoja strone
i bedziemy szczesliwi...
Choc osobno... Obiecuje...

Zegnaj...





Fajna piosenka, którą wymyśliła moja koleżanka :)

,, My dziewczyny ''


 


1. My dziewczyny zgrana paka, my nie chcemy miec chlopaka, bo chlopakow mamy w ciut jak podskocza damy w dziub.


 


Ref: Po angielsku I love you, po rosyjsku Jalublu, po francusku Rzeteme, a po polsku Kocham Cie. Ja Cie ko, ale noga, ja Cie scisk, ale drzwiami, ja Cie lu, ale woda-taka milosc miedzy nami. Wes za reke chlopca swego lec nad rzeczke utop jego i zawolaj: Hej, ze hej o jednego glupka mniej.


 


2. My dziewczyny zgrana paka, my nie chcemy miec chlopaka, bo chlopaki to lalusie i potrzebne im mamusie, by im do snu utulaly i bajeczki im czytaly.


 


Ref: Po angielsku I love you, po rosujsku Jalublu, po francusku Rzeteme, a po polsku Kocham Cie. Ja Cie ko, ale noga, ja Cie scisk, ale drzwiami, ja Cie lu, ale woda-taka milosc miedzy nami. Wes za reke chlopca swego lec nad rzeczke utop jego i zawolaj: Hej, ze hej o jednego glupka mniej.


 


 


I jak podobala wam sie pioseneczka ??? Piszcie w komciach co sadzicie o niej.


 





Grify-sama je zrobiłam :)


 





Hej :)

Hej ludziki :)


Widze, że nadal dużo komciów nie ma. Więc chyba będe musiała zawiesić bloga.





:)

Hej ludziki !!!  U mnie nudy, a u was ??? Widze, ze nadal nie mam rzadnych komciow :(  Jesli bedzie tak dalej to bede musiala zlikwidowac tego bloga, czego bym nie chciala, wiec prosze was ostatni raz dawajcie mi komcie, a odwdziecze sie napewno :) Milo widziane tez wpisy do ksiegi gosci, bo mam tylko dwa wpisy. A teraz kilka fajnych fotek i grifow :)


 



 


 



 





Hej


 


Co slychac u was, bo u mnie straszne nudy :( Jesli są gdzies organizowane jakies konkursy lub ocenki blogow to informujcie mnie o tym w komentach lub w ksiedze gosci. A i prosila bym o wieksza ilosc komciow. Jesli ktos skomentuje mojego blogaska to napewno odwdziecze mu sie :) A teraz kilka fotek, grifow :) :) :)


Pozdrowka for:














Co sadzicie o moim blogasku ???

 



Odpowiedzi piszcie w komciach :) Mam nadzieje ze podoba wam sie moj blogasek :)




Nudy :(

U mnie strasznie nudno. I pogody fajnej nie ma, i malo komci mam (prosila bym o wiecej).


Jesli ktos organizuje jakis fajny konkursik to prosze mnie o nim poinformowac. Dzieki :)


 



 





Mój dyplomik za blogaska : )

 






: )


 


 



 



 



 



 





:)



 







Super dzionek : )





Hej : )

                        





Głosuj (0)

blogasek.pauliny.wojcik.pl 10/04/2008 20:11:39 [Powrót] naco czekasz komętuj






gifki na deserek

Kilka grifów


 


 



 



 



 



 






Kilka griwków


 



 



 



 



 


 







 







:)


w kilku jezykach:


albański - Te dua
arabski - Ohiboka
bułgarski - Obiczam te
chiński - Wo ai ni
czeski - Miluji te
duński - Jeg elsker dig
esperanto - Mi amas vin
estoński - Mina armastan sind
filipiński - Mahal ka ta
fiński - Minä rakastan sinua
francuski - Je t´aime
grecki - S´agapo
hiszpański - Te quiero
holenderski - Ik houd van jou
islandzki - Eg elska thig
irlandzki - Taim i' ngra leat
japoński - Watakushi wa anata o aishinasu
łaciński - Te amo lub Vos amo
niemiecki - Ich liebe dich
portugalski - Te amo
polski - kocham Cie
rosyjski - Ja ljublju tiebja
rumuński - Te jubesc
serbski - Volim te
suahili - Nakupenda wewe
szwedzki - Jag älskar dig
turecki - Seni seviyorum
węgierski - Szeretlek
włoski - Ti amo





Sloneczko na poprawe humorku :)





Nudzi mi sie !!!!!!

Obiecuje...


Widze ksiezyc i dwie male gwiazdki.
Jedna spadla. Zyczenie? O lepsze jutro.
Nie bede udawac aniola, bo po co?
Konczy sie nasza krotka wedrowka.
Pojdziemy kazdy w swoja strone
i bedziemy szczesliwi...
Choc osobno... Obiecuje...

Zegnaj...





Fajna piosenka, którą wymyśliła moja koleżanka :)

,, My dziewczyny ''


 


1. My dziewczyny zgrana paka, my nie chcemy miec chlopaka, bo chlopakow mamy w ciut jak podskocza damy w dziub.


 


Ref: Po angielsku I love you, po rosyjsku Jalublu, po francusku Rzeteme, a po polsku Kocham Cie. Ja Cie ko, ale noga, ja Cie scisk, ale drzwiami, ja Cie lu, ale woda-taka milosc miedzy nami. Wes za reke chlopca swego lec nad rzeczke utop jego i zawolaj: Hej, ze hej o jednego glupka mniej.


 


2. My dziewczyny zgrana paka, my nie chcemy miec chlopaka, bo chlopaki to lalusie i potrzebne im mamusie, by im do snu utulaly i bajeczki im czytaly.


 


Ref: Po angielsku I love you, po rosujsku Jalublu, po francusku Rzeteme, a po polsku Kocham Cie. Ja Cie ko, ale noga, ja Cie scisk, ale drzwiami, ja Cie lu, ale woda-taka milosc miedzy nami. Wes za reke chlopca swego lec nad rzeczke utop jego i zawolaj: Hej, ze hej o jednego glupka mniej.


 


 


I jak podobala wam sie pioseneczka ??? Piszcie w komciach co sadzicie o niej.


 





Grify-sama je zrobiłam :)


 





Hej :)

Hej ludziki :)


Widze, że nadal dużo komciów nie ma. Więc chyba będe musiała zawiesić bloga.





:)

Hej ludziki !!!  U mnie nudy, a u was ??? Widze, ze nadal nie mam rzadnych komciow :(  Jesli bedzie tak dalej to bede musiala zlikwidowac tego bloga, czego bym nie chciala, wiec prosze was ostatni raz dawajcie mi komcie, a odwdziecze sie napewno :) Milo widziane tez wpisy do ksiegi gosci, bo mam tylko dwa wpisy. A teraz kilka fajnych fotek i grifow :)


 



 


 



 





Hej


 


Co slychac u was, bo u mnie straszne nudy :( Jesli są gdzies organizowane jakies konkursy lub ocenki blogow to informujcie mnie o tym w komentach lub w ksiedze gosci. A i prosila bym o wieksza ilosc komciow. Jesli ktos skomentuje mojego blogaska to napewno odwdziecze mu sie :) A teraz kilka fotek, grifow :) :) :)


Pozdrowka for:














Co sadzicie o moim blogasku ???

 



Odpowiedzi piszcie w komciach :) Mam nadzieje ze podoba wam sie moj blogasek :)




Nudy :(

U mnie strasznie nudno. I pogody fajnej nie ma, i malo komci mam (prosila bym o wiecej).


Jesli ktos organizuje jakis fajny konkursik to prosze mnie o nim poinformowac. Dzieki :)


 



 





Mój dyplomik za blogaska : )

 






: )


 


 



 



 



 



 





:)



 







Super dzionek : )





Hej : )

                        





Głosuj (0)

blogasek.pauliny.wojcik.pl 10/04/2008 20:11:39 [Powrót] naco czekasz komętuj












Ksiega Gości

Strona Główna

Archiwum

2008
Kwiecień



O mnie

imionko:PAULINA
nazwisko:Wójcik
zwierzak:pies
imionko psa sabina
kolor oczu :brązowy
kolor włosów:blondynka
ulubiony serial:pierwsza miłość
ulubiony film:skazany na śmierć
ulubiona koleżanka:Paulina Kasztelan
NR GG (13570135) PISZCIE NA GG !!!!!!!!!!!!!!


Dodaj do Ulubionych



53471 osób odwiedziło tego bloga


Linki


Ulubieni

Powered by blogi
aliasy www & piksele